Як стати абонентом

Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» надаються виключно на договірних умовах.

 

Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» статті 29 договору на надання житлово-комунальних послуг в багатоквартирних будинках укладаються між власниками квартир та балансоутримувачем.

 

Порядок укладення договорів зі споживачами послуг водоспоживання жителями приватного сектора

Необхідно надати:

· Паспорт домовласника (копія);

· Будинкова книга;

· Документ, що підтверджує право власності (оригінал і копія);

· Технічний паспорт (оригінал і копія);

· Довідка про склад сім'ї;

· Ідентифікаційний номер власника (копія);

· План введення водопроводу.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Споживачі, які не мають оформленого Договору, не зможуть належним чином задовольнити свої претензії до якості та режиму надання послуг, в тому числі при відключенні за наявність дебіторської заборгованості.

 

Порядок укладення договорів зі споживачами послуг водоспоживання жителями багатоквартирних житлових будинків

Необхідно надати:

· Документ, що підтверджує право власності на житло (оригінал і копія);

· Паспорт власника житла (оригінал і копія);

· Довідка про склад сім'ї, датовану поточним місяцем;

· Ідентифікаційний номер власника (копія);

 

При переоформленні особового рахунку

Необхідно надати:

· Документ, що підтверджує право власності на квартиру (будинок) (оригінал і копія);

· Довідку про склад сім'ї, датовану поточним місяцем.

· Паспорт (стор. 1, 2, прописка) - копія;

· Ідентифікаційний номер власника (копія);

· Оплатити заборгованість за водоспоживання на момент переоформлення особового рахунку.

· Акт контрольного знімання показань водоміра (при його наявності)

 

При переоформленні особового рахунку (купівлі-продажу, дарування, спадщина квартири, будинки та ін.)

Необхідно надати:

· Попередньому і новому власнику квартири (будинку) надати в водоканал довідку про склад сім'ї, датовану поточним місяцем.

· Оплатити заборгованість за водоспоживання на момент переоформлення особового рахунку.

· Попередньому власнику квартири (будинку) написати заяву на закриття особового рахунку.

· Новому власникові квартири (будинку) написати заяву на відкриття особового рахунку.

 

 

 

При первинній установці водоміра на холодну воду

 

порядок дій установки для громадян

 

які не є суб'єктами підприємницької діяльності

 

 

Монтажна дільниця КПП ДГС "Міськводоканал" надає платні послуги зі встановлення приладів обліку, для цього абонентам необхідно звернутися за адресою: вул.Широка, 16, кабінет №107.

Отримати консультацію можна зателефонувавши на тел.3-86-88

 

* Крім КПП ДГС "Міськводоканал", установкою приладів обліку в м.Дніпродзержинськ займаються інші організації мають ліцензію на проведення таких видів робіт.

 

Перед установкою приладу обліку, необхідно звернутися в кабінет №104, вул.Широка, 16:

 

- Зареєструвати прилад обліку (надати оригінал і копію паспорта водоміра);

- Отримати технічні умови;

- Довідку про склад сім'ї (отримати в каб.№104);

 

Після установки приладу обліку необхідно надати наступні документи **:

 

- Заяву на опломбування приладу обліку (заповнюється за місцем);

- Квитанції з оплати за водоспоживання та водовідведення (для твору звірки розрахунків);

- Акт виконаних робіт по установці водоміра.

 

** Документи надаються в філії міськводоканалу, в залежності від місця проживання:

Баглейский район - вул.Київська, 15 - тел. 7-33-12

Заводський район і пос.Романково, пос.Днепрострой - вул.Широка, 16 - тел. 3-03-10, 53-59-56

 

Дніпровський район (Лівий берег) - бульвар Будівельників, 17 - тел. 9-70-53