Новини
  • РОБОТА АВАРІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЛЮТОМУ

    У ЛЮТОМУ 2021 РОКУ, В ЦЕНТРАЛІЗОВАНУ ДИСПЕТЧЕРСЬКУ СЛУЖБУ КАМ'ЯНСЬКОГО ВОДОКАНАЛУ НАДХОДИЛИ ЗАЯВКИ, ЯКІ БУЛИ ВИКОНАНО:

    150 заявок по мережах водопроводу;

    286 заявки по мережах водовідведення;

  • Особистий кабінет промислового споживача

    З 1 березня на сайті підприємства та в мобільних додатках запрацював Особистий кабінет промислового споживача!

    З особливостями роботи Ви можете ознайомитися в пошаговій інструкції!

  • НАГАДУЄМО! ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ

    Нагадуємо абонентам про необхідність регулярно, один раз на місяць, передавати показники в кінці місяца за поточний місяць, зручним для Вас способом, як це рекомендовано в Акті опломбування водоміра (лічильника). В особистому кабінеті, Telegram та Viber – вносіть 1 числом наступного місяца.

  • ЧОМУ РАПТОВО В ПОМЕШКАННІ МОЖЕ ЗНИКНУТИ ВОДА?

    Щодня, спілкуючись з абонентами, було помічено, що причини раптового зникнення води не зовсім зрозумілі для мешканців. Найрозповсюдженіша думка, – нібито КП «Кам’янський водоканал» ДОР» спеціально відключив водопостачання, ще й без попередження. Проте, все зовсім не так.

  • Оплата послуг системою Приват24.

    Декілька останніх днів до підприємства звертаються абоненти, що не можуть сплатити за послуги через додаток Приват 24.

    Повідомляємо – наразі, КП «Кам’янський водоканал» ДОР» чомусь відсутній в загальній квитанції, але за послуги сплатити дуже просто.

  • ЯК ОПЛАТИТИ ПОСЛУГИ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

    Шановні споживачі! Нагадуємо, що оплачувати послуги водопостачання та водовідведення необхідно не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим. Послуги оплачуються в безготівковій формі або готівкою. Плата  вноситься на рахунок виконавця послуг відповідно до виставленого ним повідомлення про сплату послуг.

  • ЯК ОФОРМИТИ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЮ БОРГУ.

    Якщо у вас накопичився борг за централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, ви можете скористатись послугою його реструктуризації, розділивши борг на посильний для вас термін та суми для щомісячної сплати.

    Для цього вам необхідно звернутися до абонентського відділу по вул. Широка, 16.

  • РОБОТА АВАРІЙНОЇ СЛУЖБИ В СІЧНІ

    У СІЧНІ 2021 РОКУ, В ЦЕНТРАЛІЗОВАНУ ДИСПЕТЧЕРСЬКУ СЛУЖБУ КАМ'ЯНСЬКОГО ВОДОКАНАЛУ НАДХОДИЛИ ЗАЯВКИ, ЯКІ БУЛИ ВИКОНАНО:

    169 заявок по мережах водопроводу;

    356 заявки по мережах водовідведення;

  • КАНАЛІЗАЦІЯ - НЕ СМІТНИК!

    КП «Кам’янський водоканал» ДОР» просить мешканців міста Кам’янське дотримуватись правил користування системою водовідведення та не перетворювати її у смітник.

  • ПОДЯКА!

    В аварійно-диспетчерську службу КП «Кам’янський водоканал» ДОР» надійшло звернення, щодо аварійної ситуації біля студентському гуртожитку №3 Дніпровського Державного Технічного Університету (ДДТУ) за адресою вул. Дніпробудівська, буд. 13а.

  • Аварійна ситуація

    У зв’язку з аварійною ситуацією по вул. Алтайська, 8 та усунення пориву було перекрито водопостачання прилеглих будинків, проводиться аварійний скид води по вул. М.Лисенко. Наразі проводяться узгодження прокладених кабельних ліній на даній ділянці. Бригади приступили до роботи по ліквідації аварійної ситуації.

  • НАГАДУЄМО! ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ

    Нагадуємо абонентам про необхідність регулярно, один раз на місяць, передавати показники в кінці місяца за поточний місяць, зручним для Вас способом, як це рекомендовано в Акті опломбування водоміра (лічильника). В особистому кабінеті, Telegram та Viber – вносіть 1 числом наступного місяца.

  • НА ХРЕЩЕННЯ НА МІСЬКВОДОКАНАЛІ БУЛА ОСВЯЧЕНА ВОДА

    19 січня, у велике свято Святого Богоявлення - Хрещення Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа, на основній насосній станції водопроводу майданчика по вул. 9 Травня, КП «Кам’янський водоканал» ДОР», де знаходяться резервуари з питною водою, була освячена вода.

  • Повірка лічильника

    Наразі кабінет 102 в абонентському відділі по вул. Широка, 16, в якому приймаються лічильники для виконання повірки, працює згідно графіку прийому споживачів (з вівторка по суботу).

    ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ – 180,00  ГРН/ОДИН.

  • РОБОТА АВАРІЙНОЇ СЛУЖБИ В ГРУДНІ

    У ГРУДНІ 2020 РОКУ, В ЦЕНТРАЛІЗОВАНУ ДИСПЕТЧЕРСЬКУ СЛУЖБУ КАМ'ЯНСЬКОГО ВОДОКАНАЛУ НАДХОДИЛИ ЗАЯВКИ, ЯКІ БУЛИ ВИКОНАНО:

    171 заявок по мережах водопроводу;

    318 заявки по мережах водовідведення;

  • ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПРО АВАРІЙНІ СИТУАЦІЇ!

     

    Нагадуємо абонентам КП "Кам'янський водоканал" ДОР" та мешканцям м.Кам’янське.

    Якщо Ви побачили виток води, порив труби або відкритий колодязь, будь ласка надайте інформацію про аварію до аварійно-диспетчерської служби. Підрозділ працює цілодобово, та реагує на всі повідомлення від Вас.

  • НАГАДУЄМО! ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ

    Нагадуємо абонентам про необхідність регулярно, один раз на місяць, передавати показники в кінці місяца за поточний місяць, зручним для Вас способом, як це рекомендовано в Акті опломбування водоміра (лічильника). В особистому кабінеті, Telegram та Viber – вносіть 1 числом наступного місяца.

Сторінки