У Міськводоканалі створили call-центр

У Міськводоканалі створили call-центр

Для поліпшення якості інформування населення, Кам’янським  Міськводоканалом на базі служби реалізації послуг населення, створений та працює call-центр.

Деякий час call-центр працюватиме в тестовому режимі. У цей період будуть аналізувати кількість дзвінків і задані питання, щоб зробити доступ до інформації максимально простим, а відповіді максимально зрозумілими.

 

Набравши спеціальний номер, перейшовши за посиланням голосового меню, споживач зможе дізнатися інформації про порядок нарахування та оплати послуг водопостачання та водовідведення, передати показники приладів обліку, повідомити про аварійну ситуацію на мережах водоканалу та інше.

 

Багатоканальний номер Call-центру: 0-800-211-555 (дзвінки з любих операторів України безкоштовні).

 

Звірка нарахувань і оплат проводиться тільки на районних філіалах Кам’янського Міськводоканалу при наявності документів, що підтверджують оплату.

 

Для наших споживачів, також, працює електронна пошта mail@mvk.dp.ua

Розповісти: