Перший місяць роботи нового кабінету користувача
З початку квітня на сайті Міськводоканалу (mvk.dp.ua) запрацював новий кабінет користувача. У підприємства закінчилась угода з КП «ЕРЦ» і було створено незалежний особистий кабінет.
Про переваги та недоліки нової програми розповів генеральний директор КП «Кам’янський водоканал» ДОР» Антон Полюлях.
«Найбільшою перевагою кабінету користувача стала можливість наших абонентів працювати дистанційно з показниками лічильників холодної води та оплатами за послуги. Під час карантину ми намагалися як умога швидше дати мешканцям Кам’янського доступ до їх особових рахунків «в домашніх умовах».
В особистому кабінеті отримувач послуг може, не виходячи з дому, корегувати та вносити показники свого лічильника, сплачувати послуги та бачити історію проплат та показань. З’явилася можливість листування з операторами Міськводоканалу, які можуть надати інформацію по більшості питань роботи підприємства.
Ідучи у ногу з часом, на сайті є можливість оплати за послуги без комісій. Після проведених розрахунків, користувач миттєво бачить гроші, які поступили на його рахунок (після оплати через фін.установи – гроші з’являються на рахунках протягом 2-5 робочих днів).
Разом з особистим кабінетом для роботи в дистанційному режимі ми запускаємо і «розумні боти» у месенджерах, які будуть прив’язані до програмного забезпечення.
Вже почав робити Tелеграм-бот - @kamenskoy_vodokanal_bot. Та до кінця місяца Ви зможете побачити також і Viber-бота.
Хотілося б зазначити, що можливо кабінет користувача, ще має деякі огріхі, але ми над цим працюємо. Під час переходу до нового програмного забезпечення у деяких користувачів некоректно відобразилися сплати кінця березня. Ми просимо всіх абонентів, які побачили неточності на особовому рахунку, звернутися до нас в кабінеті користувача або за телефоном, для корегування інформації.
Після звернень мешканців, які не змогли зареєструватися одразу, була зроблена можливість отримати логін та пароль на Вашу пошту.
Наразі підприємство працює над тим, щоб люди мали можливість зручно та комфортно отримувати інформацію та послуги.»
Також цікаву статистичну інформацію надав начальник відділу інформаційно-технічної підтримки Бельмас В.С.
За місяць роботи кабінету користувача:
1. Зареєстровано – 8205 абонентів (10131 особовий рахунок)
2. Проведено розрахунків/на суму - 1417 шт / 232347.44 грн
3. Введено показників лічильників – 9552.
4. Листування – відпрацьовано 1255 листів (звернень)
Не забувайте сплачувати за отримані послуги! Ваші розрахунки – це стабільна робота підприємства!