ПЕРШИЙ РІК ПЛІДНОЇ ПРАЦІ

ПЕРШИЙ РІК ПЛІДНОЇ ПРАЦІ

Ми зустрілись з директором КП «Кам’янський водоканал» ДОР» Антоном Полюляхом, який розповів нам здобутки підприємства за перший рік роботи.

  1. Антон Анатолійович, які перші кроки були зроблені Вами після призначення Вас на посаду директора?

В 2020 році підприємство перейшло з підпорядкування міської ради до обласної. Деякі скажуть, що місто втратило контроль над підприємством, але міський бюджет виграв від таких змін. Я вважаю, що керівництво міста завжди знайде як використати щомісячно декілька мільйонів, які раніше доводилося віддавати за борги водоканалу на електроенергію або воду.

Що стосується працівників, то майже весь колектив підприємства працює в штатному режимі. Звісно змінилася ланка управлінців, але технічні професіонали залишилися на своїх місцях.

Ще одним з головних викликом підприємству став СОViD-19. Роботу підприємства не можливо зупинити. Містяни потребують постійної роботи водопостачання та водовідведення, нажаль постійно відбуваються і аварії на трубопроводах – тому підприємству прийшлося працювати в складних карантинних умовах, за що я вдячний всім нашим працівникам.

  1. Як Ви вважаєте, які основні досягнення підприємства та Вашої команди можна відзначити в майже минулому році.

Якщо коротко, то здобутки є в різних напрямках.

  • вийшли як самостійний гравець на енергоринок України;
  • створили новий кабінет користувача та додали максимальні можливості для дистанційної роботи. Це і мобільний додаток, і боти в Viber та Telegram;
  • завершили інвестиційні програми 2018, 2019 та 2020 років;
  • закупили самі та отримали від Дніпропетровської обласної ради нову техніку для роботи;
  • створили ремонтний фонд з металевих та пластикових труб на наступний рік;
  • отримали на 2021 рік нижчий тариф по області та один із найнижчих по Україні;
  • змогли побудувати чіткі партнерські відносини з департаментом ЖКГ обласної ради, та вивести підприємство на новий рівень роботи.

 

  1. Ви підприємство, яке забезпечує місто водою. Навіщо водоканалу ставати постачальником електроенергії?

Найбільшим цьогорічним здобутком підприємства став особистий вихід на енергоринок України. З 01 вересня КП «Кам’янський водоканал» ДОР» вийшов на ринок електроенергії з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам.

Наразі ринок електроенергії дає право підприємствам самостійно обрати постачальника електроенергії. Водоканал став учасником Ринку електричної енергії, який відповідає всім вимогам законодавства і починає постачати електроенергію самостійно.

Це дає можливість купівлі-продажу електроенергії без посередньо у ДП «Оператора ринку» по середньоринковим цінам та економити підприємству близько 25% витрат на енергоносії.

Завдяки економії є можливість спрямувати кошти на закупівлю нових труб та запірної арматури.

  1. Для багатьох підприємств 2020 рік приніс важки часи з приходом СОViD-19 та карантинними заходами, які були введені по країні. Як це позначилося на роботі підприємства?

2020 рік – рік дистанційної роботи в Україні та світі.

В цьому питанні ми не відстаємо від інших підприємств. У 2020 році розпочав роботу новий особистий кабінет користувача. Якщо раніше цю роботу вели ЕРЦ КП, то з березня його обслуговують наші спеціалісти. За рік ми запустили додатки для мобільного, Viber та Telegram. Наші споживачі можуть відстежувати показники лічильників, проплати та всю іншу інформацію постійно зручними для них способами. Також ми оновили способи оплати за послуги через додатки та особовий кабінет, щоб абоненти могли сплачувати за послуги не виходячи з дому. Для цього Вам необхідно зареєструватися в новому кабінеті користувача та перейти до розділу сплатити.

Доречи нагадую нашим абонентам, реєструйтесь в особовому кабінеті, в мобільних додатках чи ботах – Ви завжди зможете контролювати показники лічильників та кошти на Ваших рахунках!

Як було зазначено раніше, КП «Кам’янський водоканал» ДОР» був готовий до щоденної роботи з абонентами під час карантину. Підприємством проводяться заходи дотримання профілактики небезпечного вірусу, відповідно до рекомендацій Міністерства Охорони Здоров’я України - ретельно дотримується режим дезінфекції всіх приміщень та місць контакту працівників, відвідувачів і клієнтів.

На КП «Кам`янський водоканал» ДОР» щоденно проводиться прибирання дезінфекційними засобами кабінетів та посилена обробку абонентських відділів. Щомісяця триває повна дезінфекція робочих місць, щоб уникнути можливості спричинити захворювання наших співробітників. Здоров’є людини – головна цінність підприємства.

Доречи всі соціальні програми на підприємстві працюють в повному обсязі, жодних змін по ним ми не проводили.

  1. Основна робота підприємства пов’язана з послугами водопостачання та водовідведення. Чим підприємство може похвалитися в 2020 році?

Звісно нам кожного року хочеться збільшувати кількість замінених труб, щоб покращувати якість води для абонентів. Але в важкий рік ми не зупинялися. Було прокладено більше 2000 метрів нових труб. Що важливо, більшість з них були великого діаметру. Це магістральні водогони вздовж вулиць Лохвицького та Сурької довжина яких склала більше 1000 п.м., а також каналізаційний колектор на соцмісті вздовж вулиці Дорожня та Січеславський шлях.

Сьогодні це найбільш аварійна ділянка в південному районі, тому його заміна забезпечила приймання каналізаційних стоків району «соцміста» від КНС№5 до очисних споруд правого берега. Каналізаційний колектор був введений в дію на початку 80-х років минулого століття.

В рамках виконання інвестиційної програми на 2020 рік підприємством придбано 550 м труби ПЕ ДУ 630 вартістю 1 800 000 грн. Заміна металевого аварійного трубопроводу на поліетиленовий буде здійснена по вул. Медичній та 9 Травня.

Наразі ми не використовуємо кредитних коштів, а майже всі роботи проводимо силами власних бригад та за власний кошт. За рік ми відремонтували та накрили кришками майже 100 колодязів водопроводу та каналізації, не згадуючи про тимчасові роботи. Було замінено та проведено ревізію більше 50 засувок.

За рік бригади водопроводу відпрацювали – 1430 викликів, а каналізації – 3488. Звісно це лише сухі цифри, але за ними стоїть щоденна праця наших робітників.

Ще ми вдячні допомозі Дніпропетровської обласної ради, яка додала до нашого автопарку каналопромивну машину - автоцистерна для промивки каналізаційних систем, та виконання допоміжних завдань, яка має два сталевих резервуара по 4 тис. літрів, систему очищення високого тиску, а також систему відкачування шламу і брудної води та – міні-навантажувач Bobcat S770.

Власним коштом підприємство закупило – екскаватор-навантажувач. Таких придбань не було останніх 5 років. Навантажувач-екскаватор XCMG - це спецтехніка, призначена для виконання найширшого спектру будівельних робіт. Ця модель обладнана потужним двигуном. Спеціальна високотехнологічна система гідравлічного управління забезпечує максимально ефективний контроль над роботою агрегату. Навантажувач-екскаватор має малий радіус повороту, легко керований, стійкий навіть на проблемних ґрунтах.

Ця техніка допомагає бригадам працівників в щоденній важкій праці.

 

  1. Яка робота проводиться з боржниками та несанкціонованими підключеннями?

Робота з злісними боржниками стала одним з основних напрямків роботи нової команди. Люди звикли, що можна роками користуватися послугами підприємства, та за це не сплачувати.

Ми розробили низьку методів роботи з боржниками. Від щомісячного обдзвону зі сторони нашого колл-центру до судових позовів та призупинення надання послуги.

Аналіз, на основі даних системи КП «Кам’янський водоканал» ДОР», свідчить про те, що платіжна дисципліна в житлових будинках, де готувалися, або були здійснені призупинення водовідведення, значно зростає.

Міськводоканал закликає мешканців багатоквартирних будинків, у яких є заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення, не доводити ситуацію до призупинення водовідведення

Призупинення послуги - є одним із методів роботи з боржниками, до якого вдається Міськводоканал. Тільки якщо боржники систематично не сплачують за послуги і взагалі не йдуть на діалог, підприємство змушено припинити надання послуги. Але хочу Вам зізнатися, що цей метод є самий дієвий. Коли абонент бачить техніку біля свого подвір’я, одразу знаходяться кошти на погашення боргів.

Звісно є наприклад дуже проблематичні будинки. Наприклад за адресами – Перемоги 29 та 40 років Перемоги 2, 3 на Лівобережжі. Але навіть з ними ми знаходимо шляхи вирішення питання, і перш за все пропонуємо людям заключати договори реструктуризації.

А насамперед хочу подякувати більшості наших абонентів, які справно платять! Завдяки їх щомісячним проплатам у підприємства є можливість безперебійно надавати послуги мешканцям Кам’янського. Та попередити злісних боржників та самовільно підключених абонентів – Пам’ятайте статтю Кримінального кодексу 188-1 ніхто не відміняв!

 

  1. Скажіть, який тариф нас очікує в 2020 році.

Хочеться приділити увагу цьому питанню. Так з 1 січня НКРЕПК підняло тариф на воду, але він один з найнижчих в Україні та нижчий в області. Тариф підіймають для всіх водоканалів України, і ми не єдині в цьому питанні.

В Камянському тариф – 23 грн 39 коп.

А наприклад в Новомосковську – 42 грн 98 коп., Дніпро – 25 грн 28 коп., Павлоград – 46 грн 99 коп., Нікополь – 28 грн 70 коп.

Зазначаю, що зі зміною в законодавстві з початку року тариф не буде поділятися на приватний сектор та багатоквартирні будинки – а буде один для всіх мешканців міста.

 

  1. Антон Анатолійович, яке Ваше бачення майбутнього Кам’янського водоканалу?

В сучасних умовах життя дивитися далеко вперед – важко. Але в найближчих перспективах хотілося б вивести підприємство з постійних багаторічних боргів.

Перши кроки ми заклали в інвестиційну програму 2021 року – де основну роботу хочемо направити на енергозбереження. Бо значний відсоток собівартості послуги складають витрати на електроенергію.

Ми продовжимо роботу по поліпшенню дистанційних сервісів роботи з абонентами, тому що ніхто не може сказати скільки будуть діяти карантинні умови в державі.

Продовжимо роботу по заміні магістральних водогонів та каналізаційних колекторів великого діаметру, щоб скоротити втрати на них. Також на початку року ми плануємо оновити частину залізобетонних колекторів, та замінити їх на пластикові. Створений на підприємстві ремонтний фонд з труб різного діаметру дозволить вчасно і в короткі терміни ліквідувати аварійні ситуації.

Розглянемо можливості подальшого оновлення землерийної техніки та автопарку.

На закінчення хочу ще раз подякувати всім нашим абонентам, які щомісячно платять за використані послуги. Запросити до нас тих, хто зіткнувся з важкими життєвими обставинами і не може в повному обсязі сплатити борги – ми завжди знайдемо виходи для вирішення питання.

Всіх вітаю з Новорічними святами! Бажаю фінансової стабільності всім нашим абонентам, легких умов праці всім працівникам та плідної співпраці з Дніпропетровською обласною радою!