УТВОРЕННЯ БОРГІВ ТА ЯК УНИКНУТИ НЕВІРНИХ НАРАХУВАНЬ
Абоненти часто запитують, звідки може виникнути борг за холодне водопостачання та розбіжності в нарахуваннях, навіть якщо споживач сплачує за послуги щомісяця.
5 найбільш розповсюджених помилок споживачів, які призводять до невірних нарахувань та утворення боргу.
1. Не укладений договір із водоканалом.
Для повноцінних договірних відносин між підприємством та споживачем потрібно заключити договір надання послуг, в якому прописані всі положення та система відносин між суб’єктами. Також відображені наслідки невиконання договору та подальше вирішення проблемних ситуацій.
2. Не надана чи несвоєчасно надана інформація по показникам лічильників холодної води.
Нагадуємо, що показники лічильників треба надавати щомісяця, за допомогою таких сервісів:
- Скориставшись особистим кабінетом на офіційному сайті Міськводоканалу - mvk.dp.ua (вводити 1 числом місяця).
- Через TELEGRAM - @kamenskoy_vodokanal_bot/
- За допомогою Viber - viber://pa?chatURI=kamenskoy_vodokanal_bot.
- Зателефонувати на телефони(з 8 до 17):
0-800-211-555 – CALL-ЦЕНТР
55-42-04, 55-42-05, 55-42-06, (067) 633-78-91 для жителів Заводського району
55-42-03, (067) 633-18-98 - для жителів Дніпровського району
55-42-07, (067) 986-55-25 - для жителів Південного району
3. Неякісно або неточно передані показники.
Будьте уважні, надаючи показники онлайн: не забувайте ставити крапку або кому у потрібному місці та не плутайте показники різних лічильників. Якщо у вас виникли проблеми з передаванням показників через наші дистанційні сервіси, Ви завжди можете надати інформацію в абонентські відділи.
4. Невчасно надані до водоканалу документи, пов’язані із заміною та повіркою приладів обліку.
Пам’ятайте, якщо лічильник не пройшов держповірку, то нарахування проводяться відповідно до норм споживання, встановлених органами місцевого самоврядування.
5. Сплата послуги не в повному обсязі у зв’язку із незгодою з нарахуваннями.
Якщо ви помітили у квитанції невідповідності в нарахуваннях, не варто чекати та накопичувати борги – одразу звертайтесь до наших фахівців для проведення звірки проплат та уточнення облікових даних (склад сім’ї, дата дерповірки, тощо).
З повагою, Адміністрація КП "Кам'янський водоканал"ДОР"