РЕЙДИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИЗУПИНЕННЯ ПОСЛУГ
З початком осіннього періоду контролери КП «Кам’янський водоканал» ДОР» почали рейди-повідомлення до злісних боржників.
Кожного місяця борг абонентів перед підприємством збільшується. Підприємство не в змозі вчасно розраховуватися з постачальниками води, електроенергії та реактивів.
Ми нагадуємо, що послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», надаються виключно на договірних умовах. І які повинні сплачуватися щомісяця.
Нагадуємо споживачам, усвідомте необхідність вирішення власних проблем, вступайте в конструктивний діалог з Водоканалом, поки для цього ще є час.
Пояснення!
Боргом, при якому Споживач (Абонент) може бути відключений від мереж водопостачання та /чи водовідведення, вважається сума за несплачені Споживачем рахунки за два і більше місяці користування послугами водопостачання та /чи водовідведення; припинення щомісячної плати реструктуризованої заборгованості. Якщо абонент, після отримання попередження про заборгованість, на протязі 30-ти днів не погасив вказану суму заборгованості, то йому буде припинено надання послуг шляхом відключення від централізованих мереж водопостачання та /чи водовідведення в місці врізки в мережу, роз’єднання труб в водопровідному колодязі та/чи тампонування каналізаційного випуску та опломбування вентиля на врізці водопроводу. Після повної сплати боргу та затрат на від’єднання та під’єднання до централізованих мереж, на опломбування, Споживачу відновлюється надання послуг. Всі дії зі сторони КП «Кам’янський водоканал» ДОР» оформляються актами:
- акт про відключення від мережі водопостачання та/або водовідведення;
- акт про підключення до мережі водопостачання та/або водовідведення;
- акт про порушення користування мережами водопостачання та/або водовідведення.
За час, коли Споживач був від’єднаний від централізованих мереж, нарахування проводиться згідно з актом про умови водокористування в період відключення. Спірні питання вирішуються в судовому порядку.