ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ЩОДО ВСТУПУ В ДІЮ НОВОГО ДОГОВОРУ
На офіційному сайті нашого підприємства КП «Кам’янський водоканал» ДОР» https://mvk.dp.ua викладена інформація щодо припинення дії попередньо укладених договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення зі Споживачами з січня 2022 року.
З 30.11.2021р. на цьому ж сайті розміщені у вільному доступі публічні індивідуальні договори приєднання про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, з якими споживачі можуть ознайомитися.
З цього приводу у користувачів наших послуг виникають питання, з якими вони звертаються. На деякі питання надаємо роз’яснення.
- Нові договори вступають в дію автоматично?
Публічні договори приєднання про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті виконавця послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин (колективний або індивідуальний договір) та не уклали відповідний договір з виконавцем комунальної послуги.
Публічні договори приєднання про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення з власниками індивідуальних (садибних) житлових будинків вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті виконавця послуги такий власник не вчинив дій щодо відключення (відмови) від комунальної послуги.
При фактичному отриманні та оплаті послуг Виконавця, Споживачі приймають умови цих договорів.
- Чи необхідно звертатися для підписання нових договорів?
Публічні договори автоматично вступають в дію з 01.01.2022 року та вважаються укладеними, однак за бажанням споживачі можуть звертатися до абонентського відділу КП «Кам’янський водоканал» ДОР» за своїми районами для підписання та отримання договору у паперовому вигляді.
- Чи можна укласти договір онлайн?
Публічні договори розміщені на веб-сайті КП «Кам’янський водоканал» ДОР» https://mvk.dp.ua/pub_dog у вільному доступі та у спосіб, що забезпечує ознайомлення зі змістом договору кожної особи, що вже отримує та звертається для отримання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення до КП «Кам’янський водоканал» ДОР».
При зверненні споживачів до абонентського відділу за місцем проживання для укладення договору необхідно надати наступні документи:
- довідка про склад сім’ї (датована поточним місяцем);
- копія паспорта та ідентифікаційного номера власника (або особи яка звертається);
- документ, що засвідчує право власності на квартиру/приватний будинок;
- технічний паспорт (для мешканців приватного сектору);
- акт балансового розмежування мереж.
- Чи діє старий розрахунковий рахунок підприємства для оплати за послуги та чи буде він змінюватися на новий?
На теперішній час реквізити та рахунки КП «Кам’янський водоканал» ДОР» не змінилися та залишаються без змін для проведення платежів за використані послуги. При будь-яких змінах рахунків КП «Кам’янський водоканал» ДОР» споживачі будуть проінформовані на веб-сайті нашого підприємства http://mvk.dp.ua та через засоби масової інформації.
- Чи будуть змінюватися особові рахунки споживачів?
Особові рахунки споживачів не змінилися, вони закріплені за адресами споживачів та не будуть змінюватися.
При виникненні додаткових питань та для уточнення інформації можна звертатися у січні місяці 2022 року за наступними номерами телефонів:
Дніпровський район (0569)55-42-03, (067)633-18-98
Заводський район (0569)55-42-04, (0569)55-42-05, (067)633-78-91
Південний район (0569)55-42-07, (067)986-55-25, (067)634-38-14
Сall-центр 0-800-211-555 (1 лінія)